vineri, 13 ianuarie 2012

Postarea Crinei

Temă : Iubirea 

Notiţă : Soarele îmi inundă camera. Razele lui jucăuşe îmi mângâie uşor chipul îmbiindu-mă la o nouă zi. Cu braţele încolăcite în jurul mijlocului meu îl simt cum mă sărută de bună dimineaţa. Buzele lui flămânde îmi caută gura, gâtul, sănii moi şi chiar coapsele. Mă întorc alene spre el, îi prind chipul între mâini şi îi răspund la sărutări. Este atât de bine să te trezeşti cu asemenea sentimente….Pentru o clipă deschid ochii iar razele jucăuşe ale Soarelui îmi dă de înţeles ca este dimineaţă. Pentru o clipă le urăsc…următorul gând este că trebuie să mă ridic, să plec la serviciu. După lungi clipe de sărutări şi mângâieri duioase se ridică pentru a-mi aduce cafeaua. Îi simt aroma dulce-amăruie cum îmi invadează camera. Mă ridic din pat şi o primesc cu drag oferind în schimb un pupic. Este atât de bună această cafea ! Este cafeaua iubirii, făcută cu dragoste şi dăruire. Ceasul, mereu neprietenos cu mine, îmi aminteşte că trebuie să plec. Mă conduce până la uşă, îmi ţine sacoul pentru a mă îmbrăca şi mă sărută duios, urându-mi să am parte de o zi uşoară. Dacă ar mai continua să-mi facă declaraţii aş fi în stare să mă întorc din drum. Cu zâmbetul pe buze şi cu dragostea crescând în suflet alerg spre serviciu mulţumindu-i lui Dumnezeu pentru ce mi-a dat.

2 comentarii: