sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Postarea Denisei

Inger

Am venit din cer sa iti spun tie ca eu sunt ingerul ei pazitor.Eram un inger frumos si admirat de toti ingerii din cer.Am fost aleasa sa fiu ingerul pazitor al unei fetit superbe ce mereu zambea.
Anii au trecut si ea a crescut mare si frumoasa dar nu mai aveam acel zambet pe fata.Era mai trista pe zi ce trece.Se stingea ca o flacara mica si plapanda iar eu imi pierdeam din frumusete.
Pentru asta numai tu esti de vina.Un muritor de rand care i-a furat inima.Consitient de asta nu ai facut nimic.O lasai sa sufere singura si ii mareai amaraciunea stand cu alte fete.Ea nu mai e iar eu am ramas un inger fara zambet si fara stralucire…

Tema: tristetea

8 comentarii:

  1. Si un vot din partea blogului >:D<.Mult succes :*!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna.Imi pare rau daca s.a intamplat sa crezi ca am plagiat numele de blog.Cred ca a fost pur si simplu o coincidenta.In mod sigur nu sunt o persoana care plagiaza numele blogului.Dar,daca te deranjeaza il voi schimba,sincer am multe alte idei inspirate.Sper ca ai inteles,te imbratisez.

      Ștergere
    2. Pai nu m-ai plagiat pe mine :-??..Cred ca ma confunzi cu o prietena de-a mea :d

      Ștergere
  2. Doamne, e superba postarea!<3 Atat de trista si de profunda...

    Dee.

    RăspundețiȘtergere